20.03.2009

Cuvant de inceput

Am creat acest blog in special pentru tineri....

Poate o sa va intrebati de ce pentru ei....pai....haideti sa privim putin in jurul nostru.....ce o sa observam? Zic eu,un mare declin al societatii.....dar societatea oare de cine va fi reprezentata?.....Oare nu de noi?! Si daca noi, tinerii de azi avem viata pe care o avem....prevad un viitor destul de "nice"...ne gandim pesemne ca daca avem bani acum(de fapt cat sunt parintii in stare sa munceasca), o sa avem toata viata. Dar nu stau asa lucrurile.....chiar deloc.....Parintii or sa imbatranesca....or sa iasa la pensie si iata-ne ajunsi in situatia de a ne ingriji de ei, ca e normal dupa atata amar de vreme in care noi le-am tocat banii pe tigari,alcool,haine scumpe si alte prostii, sa astepte si ei un sprijin din partea noastra. Si "dragalasii" de noi ce o sa putem sa le oferim? Pai sa ma gandesc....poate zeci de cartuse de tigari,zeci de seri in club Bamboo,tone de haine de "firma",parfumuri si bijuterii cu preturi exorbitante....da.....suna chiar "atractiv". Sau am putea sa le oferim un sprijin material,medicamentele necesare(ca doar nu mai sunt in floarea varstei) si mai presus de toate putem sa le daruim O VORBA BUNA....E firesc ca dupa o viata lipsita de griji,avand toate conditiile,obisnuiti fiind ca toata lumea sa faca ce spunem(ca altfel "vin cu taticu'la scoala si vezi tu")sa nu stim cum sa reactionam cat de cat intr-o situatie in care se cere multa rabdare... .. Dar daca stam noi sa cantarim ce e bine si ce nu sa facem acum...cand vorba aia,ar trebui sa ne pregatim pentru viata in care si noi vom avea responsabilitati, vom observa ca totul nu e asa roz precum pare. Sa nu credeti ca m-am pus pe criticat.....chiar deloc....doar imi expun parerea.....si sunt sigura ca multi se vor regasi in mica descriere de mai sus...si sper ca se vor gandi mai bine in ce vor avea de facut!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu