13.06.2009

De luat aminte.....



Zice un parinte:”Asa imi povestea un crestin despre vecinul lui batran, care fiind pe patul mortii l-a chemat sa-l vada. Vazandu-l cum se zbatea in chinurile mortii, crestinul il incuraja zicandu-i: "Tine-te bine, nu te descuraja, tine-te bine!” Batranul cu voce stinsa ii raspunse: "Tocmai asta vreau sa fac, dar iata, n-am de ce sa ma tin, caci eu mi-am pus increderea in lucrurile pamantesti si in poftele trupesti, dar acestea acum toate ma parasesc. In zadar mai incerc sa fac ceva acum, daca toata viata nu m-am ingrijit de suflet si am facut doar voia trupului si a diavolului. Acum e prea tarziu si nu mai pot face nimic” A murit in chinuri groaznice, strambandu-se la vedeniile infioratoare caci demonii venisera sa ia sufletul fara roade, pocainta si iertare.”

Cum putem să-L cunoaştem pe Dumnezeu aşa cum este ?
Hristos ne arată calea , rugându-ne să trăim în sfinţenie ca să nu vătămăm pe aproapele , să preferăm pe alţii nouă înşine , să nu luptăm pentru a-i domina .
Pentru ca ceilalţi să trăiască , noi trebuie să murim nouă înşine . Hristos a spus : Să nu vă fie frică că vă veţi pierde sufletul în această slujire .
Cel care slujeşte aproapelui îşi câştigă sufletul pentru viaţa veşnică .
Am slujit noi , astăzi , aproapelui nostru ?
Dacă astăzi nu am slujit cu vrednicie , mâine vom sluji cu vrednicie sau rămânem nepăsători cum suntem şi astăzi ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu