08.07.2010

Apel umanitar


-Dragii mei,
Exista momente in care ii putem ajuta pe ceilalti si putem demonstra faptul ca un singur OM poate face o diferenta foarte mare...
V-ati intrebat vreodata ce s-ar intampla daca ati ramane intr-o clipa fara nimic.... Cati oamei v-ar ajuta? Cati ar sta alaturi de voi cand aveti cea mai mare nevoie?
Eu mi-am pus intrebarea asta duminica si am simtit ca sunt multi oamenii care m-ar ajuta si ar sta alaturi de mine in cele mai grele situatii.
Si mi-am dat seama ca trebuie si ca si eu pot sta acum alaturi de cei care au nevoie de ajutor, asa cum eu la randul meu am fost ajutata cand am avut nevoie.
Exista atat de multi oameni care au ramas fara nimic in urma inundatiilor din Moldova . Oameni pentru care si cel mai mic gest in momentul de fata poate insemna totul, oameni care au nevoie sa simta ca nu sunt singuri…
Si asa va trimit acest mail si va intreb daca puteti sa participati in vreun fel la aceasta initiativa. Daca din putinul fiecaruia putem dispensa, putem ajuta pe cineva care chiar are nevoie:
Haine (din care avem de cele mai multe ori de prisos) si pe care nu le mai folositi ;
Alimente / Apa ;
Orice alte obicte (paturi, perne, etc) care credeti ca pot fi de folos.
Daca doriti sa participati va rog sa imi raspundeti la acest mail.
Am o dubita pe care o pot utiliza pentru transport, iar daca vom reusi strangem mai multe lucruri decat intra in aceasta masina, cu siguranta vom gasi si alte mijloace de transport.
Este um moment pe care viata ni l-a oferit pentru a fi aproape de cei ce au nevoie. In cazul in care nu avem posibilitatea de a ajuta fizic, putem fi alaturi de oameni si doar cu sufletul: intentia pura conteaza cel mai mult!
Daca vreti, puteti da un forward acestui mail catre alte persoane care ar fi interesate.
Contactele mele sunt:
petrescu_alina@ yahoo.com
Mobil: 0749 033 371
0726 776 371

Va multumesc din suflet si astept, daca puteti, raspunsurile voastre.
Cu mult drag si din suflet,
Alina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu