16.02.2013

Măria sa, Neagoe Basarab: însemnările monahiei Platonida, Doamna Despina a Țării Românești


„Astăzi, când toții fiii pe care i-am născut au intrat în pământ înaintea mea, când anii mi s-au împuținat și eu ca iarba m-am uscat, nu aș putea îndura lumina soarelui strălucind deasupra de nu aș avea întipărit în suflet chipul luminos al Domnului Neagoe.
Din viața Măriei Sale am învățat că nu este sfârșit pocăinței, nici dragostei dumnezeiești, și că sufletul însetat după Domnul se vede pururea la începutul căii și nu știe că se înalță din putere în putere și că pune suișuri în inima sa...”.

Monahia Platonida,
Schitul Ostrov, 1551


2 comentarii:

  1. Doamne ajuta iubiti frati intru IIsus Hristos.Ma iertati ca va deranjez atat de tarziu dar vin din nou cu rugamintea ca sa ne unim fortele sa ajutam un copilas bolnav de retinopatie de prematuritate de numai 4 ani din localitatea Hanesti judetul Botosani.Va las link-ul de unde puteti prelua mai multe date pentru a scrie un mic articol pe blogul d-voastra.http://dorintilica.blogspot.ro/
    Ma iertati pentru deranj.Doamne ajuta!
    Va rog tare mult sa-mi lasati un mesaj pe adresa de e-mail safimoameni@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Saccsiv's Weblog
    CHEMARE la MITING. Impactul introducerii actelor electronice asupra vieții private și libertății de conștiință a cetățenilor

    http://saccsiv.wordpress.com/2013/03/07/chemare-la-miting-impactul-introducerii-actelor-electronice-asupra-vietii-private-si-libertatii-de-constiinta-a-cetatenilor/

    RăspundețiȘtergere